Soul Of Life

Soul Of Life, er et Tekst baseret RPG, hvor i kan være helten eller heltinden i jeres egen historie. Skab jeres eget univers.

IndeksPortálFAQSøgTilmeldTilmeldte brugereGrupperLogin

Share | 

Endnu en dag

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Zach
Admin

Antal indlæg : 87
Registration date : 27/08/07

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 9:13 pm

Rana så ned på den vampyr som nu ja faktisk så mere eller mindre meget sølle ud, nu var den jo helt ubeskyttet, døren skulle bare åbnes og solen ville så den ihjel, men den var vel også levende på en måde og prøvede at overleve.
Rana så godt at den nikkede og hun sukkede den kunne knap nok bevæge sig hun tog sin højre håndførte ned til vampyrens mund og blottede håndledet ved puldsåren og sagde stille "så drik dog hvis det er det du mangler, bare ikke tag det hele".
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

Antal indlæg : 165
Registration date : 28/08/07

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 9:18 pm

Hun ville gerne. Hun var ved at sprænges af længsel efter bare at få blod, men hun kunne ikke. Hendes krop var fuldstændig lammet. Næsten død. Hendes øjne udtrykte den største rædsel, hun kunne ikke føle sin krop længere. Ikke smerte, ikke velbehag, bare, ingenting.
Hvis hun havde kunnet ville hun have flygtet. Men kunne ikke. Hendes tanker begyndte at kredse om at folk snart ville komme. De ville slå hende ihjel. Ligge hende i solen. Lade hende dø i pine. Hun blev helt panisk, og endnu mere af ikke at kunne vise det.
Vis brugerens profil http://z7.invisionfree.com/Magiens_Centrum/index.php?
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 9:35 pm

"hmm, du kan ikke bevæg dig, jeg vidste ikke at vampyrer ville tage så meget skade af så lidt sollys, utroligt jeg entelig gide at hjælpe dig" sagde Rana mest til sig selv og rejste sig. Hun gik hen til en hylde og famlede rundt i mørket, fadt det hun ville og gik tilbage og sagde "jeg tror på du gerne vil have det". Rana sad nu med en saks i hånden, hun klippede et langt stykke stof af sin kjole, snydt at ødeligge den men den kunne hjælpe som forbinding til bagefter.
Rana tog den skarpe saks, førte den hen til håndledet, hun lukkede øjne og skar i sig selv så der kom en revne hvor det begyndte at bløde hurtigt og meget. Rana bed tænderne sammen for ikke at skrige og satte håndledet helt ned til vampyrens mund, blodet kunne vel selv sive ned i dens mund og vidrede ned så den kunne komme sig.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 9:53 pm

Det var som om livet flød direkte ind i Milissa. En livgivende eliksir, hun mærkede med det samme sin krop igen. En fantastisk følelse. Endelig kunne hun bevæge sig igen, føle, smage.
Hun løftede hoved og slugte så meget blod hun kunne komme til, men hun bed ikke den anden. Hun havde reddet hendes liv, og det var hun den anden person der havde gjort. Så nu ville Milissa betale tilbage.
Hun fik sig sat lidt op. Hendes humør var blevet bedre, hun var ikke panisk mere, faktisk havde hun allerede glemt det.
"Tak"
For første gang i hendes liv var det ikke svært at sige tak, hun kunne være venlig mod nogle personer nu.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 9:58 pm

"det var så lidt" mumlede Rana bare stille og tog hånden til sig og bandt håndledet ind i stoffet som hun havde klippet af før hun skar hul. Rana vidste ikke om det var dum det hun havde gjort men hun regnede med at have reddet dens vampyrs liv, bare den nu ikke blev mere kærlig af det. Rana håbede bare at den ville blive dagen over, så gå og aldrig komme igen. Den skulle jo blive dagen over ellers ville den dø. Rana regnede ikke med at rummet ville blive brugt hele dagen da det var mest hende der gjorde det, men hun måtte heller blive og sørre for at døren ikke blev åbnet.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 10:14 pm

"Men hvorfor?"
Var det endnu en pige der ikke kunne lade en anden dø? Endnu en der hellere selv ville dø end at se andre dø? De var så.. Milissa kunne ikke finde ud af hvad hun synes de var. Den slags havde trods alt reddet hende 2 gange, og den anden af den slags hun kendte var, nej hun ville ikke tænke på hende lige nu.
Hun satte sig lidt bedre til rette, men kom så til at tænke på hendes ting.
"Mine ting!"
Udbrød hun frygtsomt.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 10:27 pm

Rana så hen imod døren og mumlede "på en måde vil jeg hellere slev dø end lade andre dø lige for an mig, og jeg tror godt du kan droppe at åbne den dør for så er du død"
Rana sukkede lidt, ja det var måske en mærkelig måde at være på men hvad fanden men Rana regnede slet ikke med at den vampyr havde ændret sig en smule på nogen måde.
Rana lagde sig ned og så op i loftet. Det kunne blive en meget lang dag det ehr.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 10:31 pm

"Jamen! Hvis folk ser dem. Hvis de ser dem så vil de lede hele huset igennem, så vil de finde os! De vil tro at jeg har taget dig som gidsel og jeg vil ikke kunne forsvare mig, jeg vil dø!"
Milissa's stemme var steget til panik. Hun ville ikke dø, og ville ikke miste sine ting. Hun kunne ikke selv gøre noget, og den anden var bare ligeglad.
Hun tog fat i den anden.
"Skaf mine ting og red mit liv for i nat. Og jeg vil altid hjælpe dig hvis du får brug for det! Jeg vil aldrig angribe dig igen, og jeg vil betale for dit arbejde!"
Hun havde aldrig været så angst for at få et afslag som nu.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 10:38 pm

"Jeg ved ikke hvordan du har tænkt dig at jeg skal gå ud her fra uden at lyset vil komme in, desuden bliver dine ting bare lagt tilside det er sket før folk har glemt noget, ejeren er ligeglad med hvad det er, og jeg har blokeret døren så den ikek kan åbnes, kun her inde fra, så tag det roligt og desuden tror jeg nok ikke på dig i sidste ende" sagde Rana bare og trak på skuldrene og så stadig op i loftet. Hvis det var skuespil den vampyr kom med så var det godt men den havde sikkert også mange år øvelse.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 11:06 pm

"Ja klart! Han ligger bare et sværd og en taske fuld af våben til side, ikke?!"
Milissa kunne ikke fatte hvordan den anden ikke bare ville tro hende og finde på noget så hende våben kunne reddes. Hun var lige ved at angribe den anden, men hun vidste det ikke hjalp, tvært imod.
Hun sank bare sammen. Lod sit hoved hænge og mærkede smerten igen. Det kunne være ligemeget alt sammen uden hendes trofaste våben.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 11:13 pm

"bare fordi jeg rede dit liv betyder det ikke at jeg kan lig dig og render rundt og gør som du siger hele tiden, nu har du ingen våben nu så nu vil jeg slappe af uden at blive truet på livet" sagde Rana ligeglad og vidste hun havde fordel her, hun skulle bare åbne døren eller skrige så folk kom og åbnede døren og puf igen vampyr, men ville nok ikke gøre det alligevel så havde der ikke været nogen grund til at rede hende til at starte med.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 11:24 pm

Milissa vidste hun havde tabt. Hun kunne ingenting gøre. Måtte bare håbe på det bedste, hvorfor skulle hun også lave sådan en fejl.
Hun rejste sig, gik over i et hjørne og satte sig. Sad bare og kiggede på den anden.
Hendes blik var fuldt af sorg og smerte, hun vidste ikke hvad hun skulle lave, hvad hun kunne lave.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 23, 2007 11:29 pm

Rana sukkede for sig selv og kunne bare ikke slappe af. "gud for bande mig" mumlede Rana for sig selv. Hun rejste sig, gik hen til døren, fjernede stoffet i nøglehullet, låste den op, åbnede en lille sprejke i øren så der ikek ville komme sollys hen på vampyren og så hun selv lige kunne komme ud. Rana klemte sig igennem, nu var hun igen ude i butikken, heldigvis var der ingen. Hun gik hen låste hoveddøren. Rana skyndte sig hen og samlede vampyrens op. Det var godt nok tungt, men Rana fik slæbt det hen af døren og klemt det ind uden at åbne døren mere.
Rana gik ind igen, lukkede døren og låste igen og satte stoffet i og sagde mumlende "sådan tilfreds"
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tirs sep 25, 2007 11:57 pm

Da døren endelig var blevet lukket og intet lys kom ind kravlede Milissa hen til sin taske. Hun satte sig henne ved den og begyndte at tjekke alt indholdet igennem, hun kunne jo ikke have at den anden havde ladet noget ligge, eller stjålet noget til sig selv.
Men det var svært for hende at holde koncentrationen. Hun var meget afkræftet og kunne ikke holde øje med andet end sine ting, og selv det var en smule angstrengene.
Hun havde bestemt sig for ikke at svare den anden, hun kunne bare sejle i sin egen sø. Hun var alligevel bare sur, og hadede Milissa!
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Ons sep 26, 2007 12:08 am

Rana sukkede og lagde nøglen ned i lommen igen og ville gerne af med den vampyr, men det var jo for smerte fuldt for den at Rana åbnede døren, hun ville helst have det skulle gå hurtigt. Hvad var det nu man sagde jo en pæl igennem hjertet og de skulle dø med det samme.
Rana gik lidt tilbage i rummet og vampyren havde åbenbart for travlt med sine egen ting og lagde ikke mærke til Rana. Det var jo helt perfekt.
Rana smilte for sig selv og mærkede på en hylde og fandt noget skarpt træ af en art, måske havde det været brugt til en dukke i forretningen. Men det var gået i stykker og det jo skarpt.
Rana tog hårdt fat om det og gik hen imod vampyren igen kun med en ting i tankerne, den skulle dø og det skulle ske hurtigt og smerte fuld.
Men var det ikke imod det hun havde sagt tidligere. Nå det var vel lige meget jo folk kunne vel ændre mening.
Rana var nu kun en halvt meter fra vampyrens ryg og hviskede stille "dø". Rana prøvede så hurtigt at få jaget pælen igennem hjertet på vampyren bagfra.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 9:17 pm

Milissa var væk i sine egne tanker, men det var kun hendes tanker der var der. Hendes underbevidsthed fulgte den anden, lydene, vejrtrækningen, alt der var at opdage, og den regnede ud at den anden ville angribe før angrebet blev sat ind, men det skulle bevidstheden bare også lige fatte, så Milissa fik kun lige i sidste øjeblik rykket sig væk fra den andens angreb og spændt ben så den anden væltede videre frem.
Hurtigt var hun oppe at stå, selvom hun blev ene smule svimmel ved angstrengelsen. Men hun holdt sig oppe, og afventede den andens træk, mens hun selv fik styr på sig selv.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 9:28 pm

Rana blev overrasket og faldt lige så lang hun nu var ned på gulvet og ømmede sig lidt. Hun havde stadig træet i hånden så hun vendte sig om, så vredt på vampyren og kom hurtigt op på benene igen og prøvede nu igen at stikke pælen igennem hjertet på den.
Det kunne ikke passe at hun ikke kunne dræbe en afkræftet vampyr. Hun prøvede hele tiden at glemme den stemme inde i hende som bedte Rana om at lade være.
Rana ville bare have denne kvinde ud af sit liv, den kvinde ødelage hendes liv men alligevel så gjorde Rana hende tjenester.
Rana havde tårre i øjne men var helt ligeglad den skulle bare væk fra hendes liv, den var ikek velkommen.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 9:38 pm

Milissa blev klar i hovedet igen, og fandt ud af at den anden ikke havde tænkt sig at tage næste skridt. Så hun gjorde det selv. Hun løb direkte mod hende, vidste at det var risikabelt, men hun havde ikke kræfter til en lang kamp. Den anden skulle uskadeligt gøres, men ikke dræbes. Hvis hun lod være med at dræbe den anden havde hun betalt tilbage. Men hun kunne ikke flygte efter, blev nødt til at binde den anden.
Hun var trænet til kamp, og den anden kunne umuligt have en chance, det var i hvert fald hvad Milissa tænkte.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 10:05 pm

Rana fik et chok og prøvede at støde pælen imod vampyrens hjerte da den kom tæt nok på, andet kunen hun ikek gøre. Hun var jo nærmest en faskio, hun kune ikek engang stikede hende ned bagfra og overraske vampyren. Det var nok fordi hun ikke havde det instinkt i sig ligesom den vampyr. Rana ville sikkert ikke komme levende ud af dette men så var hun da fri for den skod vampyr. Rana havde aldrig været god til noget andet end at syg, hvis hun ikke var blevet inviteret inden for i varmen af en mand da hun levede på gaden så var hun sikkert død.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 10:20 pm

Milissa undveg næsten stødet, hun fik et lille sår i sin overarm, men det var normalt for en i hendes job, hvis man altså kunne kalde det et job.
Hun tog fat i den andens skuldre og væltede hende om med hele hendes egen vægt. Samtidig sørgede hun for at lande oven på den anden så hun ikke kunne komme op.
Hun lå og holdt den anden nede, og da hun havde fået bevidstheden helt tilbage sagde hun:
"Hvad skulle det til for? Først redder du mig og henter mine ting. Så prøver du at dræbe mig."
Hun gispede meget, men nu var hun ude af fare.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 10:27 pm

Rana blev meget overrasket over hvad der skete og før hun nåede at opfatte noget lå hun på gulvet med en vampyr over sig. Rana så til siden da spørgsmålet blev stille men hun rettede det igen og sagde vred og med lidt gråd i stemme "det ved jeg ikke, jeg vil have dig ud af mit liv, men alligevel gør jeg de ting for dig jeg ved ikek hvorfor".Det var vel imod Ranas natur ikke at hjælpe, elelr nej det passede ikke helt men hvad var det så.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 11:05 pm

"Nu har du i hvert fald lige spildt din chance for at slippe for mig."
Nu skyldte Milissa ikke den anden noget, hun havde ikke slået hende ihjel, og ville heller ikke gøre det. Måske ville hun gøre noget værre, men det skulle ikke være lige nu. Hun var stadig træt, måske kunne hun tage lidt blod og så få kræfterne igen, men hvis hun ikke kunne styre det ville den anden dø. Det ville ikke være godt.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Tors sep 27, 2007 11:10 pm

Rana lukkede øjne og lagde hoved til side med tåre i øjne, det var som en ond drøm som bare kunne blive ved i en evighed men dette var ikke en drøm.Hun bed sig i underlæben mens tusind af tanker fløj igennem hendes hoved. Hvad skulle der ske nu, hun var i skæbne hos vampyr som hele tiden opførte sig mærlig lig. Rana håbede hun snart kunne butiksejren og bare skrige så hun ville blive fundet og komme fri.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Fre sep 28, 2007 2:53 pm

Milissa kom mere til sig selv end hun havde været siden lyset havde ramt hende, og hun kom i tanke om at den anden måske snart ville begynde at skrige. Hun måtte gøre noget, men hun havde næsten ingen kræfter, og kunne ikke lade den anden at ligge mens hun fandt noget at putte i munden på hende. Og hun kunne ikke bide hende noget sted på overkroppen, for at få ny energi. Det ville give for meget skade, især når hun ikke var helt ved bevidstehed.
Hun kiggede på den andens ansigt der lå med frygten tydeligt vist i de lukkede øjne og tårene.
Milissa mistede igen sine kræfter lidt igen, forbandede solen i sit sind og væltede ned mod den anden. Hun nåede lige at holde sig oppe nogle få centimeter over den andens ansigt. Det var så indbydene. Denne uskyldige pige, i dyb dyb frygt. Milissa kunne ikke klare fristelsen, ikke fordi hun prøvede særlig meget. Hun lod sin mund ramte den andens, mærkede en smag som hun genkendte. Blod. Bare smagen gav en smule kræfter.
Hun lod tungen komme frem, langsomt arbejde med at åbne den andens mund så hun kunne finde såret i den andens mund.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Fre sep 28, 2007 7:04 pm

Rana gik næsten i panik og prøvede at skrige men det var uden nyttet da der var et par læber i vejen for lyden rigtigt kunne komme ud. Da mærkede en tunge som prøvede at komme ind i hendes mund. Nej ikke igen, hun prøvede at ruste hoved fri men uden nytte. Hendes læber kunne ikke holde tungen ude længere og nu lå Rana med en tunge inde i munden, hvor var det ubehageligt, det var unormalt. Der kom flere tåre ud fra Ranas øjne og hun vidste der var lang tid til det var mørkt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   

Endnu en dag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next