Soul Of Life

Soul Of Life, er et Tekst baseret RPG, hvor i kan være helten eller heltinden i jeres egen historie. Skab jeres eget univers.

IndeksPortálFAQSøgTilmeldTilmeldte brugereGrupperLogin

Share | 

Endnu en dag

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
Khelder
Begær

Antal indlæg : 165
Registration date : 28/08/07

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 30, 2007 12:23 am

Milissa mærkede kilden til blodet, et lille sår den anden tydeligvis havde lavet af bar angst. Milissa blev nu ophidset, blodet, den andens varme krop under sig. Det hele var bare fantastisk, men hun holdt sig tilbage. Den anden havde gjort noget godt for hende, så hun måtte være barmhjertig.
Da hun havde fået så meget blod ud af såret at det ikke var værd at gøre noget mere trak hun sig tilbage.
"Undskyld. Hvis du bare arbejder sammen og lader mig binde dig sker der ikke mere. Jeg kan give dig noget der får dig til at sove, hvis jeg har det med. Og så vil jeg være væk når du vågner."
Hun kom til at tænke på Koneko, og valgte at følge hendes tankegang en smule, så lidt skade som muligt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://z7.invisionfree.com/Magiens_Centrum/index.php?
Zach
Admin

Antal indlæg : 87
Registration date : 27/08/07

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 30, 2007 12:41 am

Rana var vred men stadig bange for hvad der skulle ske nu. Bare lade sig binde og derefter lade sig selv falde i en dyb søvn. Hvad kunne den vampyr ikke finde på imens hun sov. Vil hun vågne op nøgen ellermåske et helt andet sted. Det kunne lige ligne den vampyr.
Rana vidste ikke hvad hun skulle gøre men det var vel bedre end at opleve det ske.
Rana nikkede og sagde ikke en lyd og rørte sig ikke.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 30, 2007 12:59 am

"Godt."
Milissa pustede tungt ud og rykkede sig fra den anden med en tung bevægelse. Hun var træt, meget træt, men hun måtte lige sørge for at den anden ikke kunne gøre skade.
Det vigtigste var at hun ikke måtte skrige. Åhh.. Så træt.
Hun kunne ikke tænke klart. Måtte bare slappe af.
"Okay, du dræber mig ikke, jeg dræber ikke dig. Så har vi en aftale."
Hun væltede hen ved siden af den anden. Hendes kræfter var udtømte, men hun var stadig vågen, bare for at se om det blev nødvendigt at gøre noget.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 30, 2007 1:13 am

Rana kunne ikke fatte hvor dum den vampyr var den lod hende hele tiden få muligheder for at gøre modstand. Rana strakte armen ud til siden og hun kunne lige med fingere spidserne nå træet. Hun greb om det igen og prøvede hurtigt at stikke den i hjertet på vampyren igen. Hun ville dræbe den vampyr om hun så skulle skrige så vampyren ville lide meget.
Rana lukkede øjne og håbede det ville dug.
Vis brugerens profil
Khelder
Begær

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 30, 2007 1:59 am

Milissa tog bare sin ene arm op og holdt om den andens arm. Hun kunne sagtens holde den anden. Nok var hun træt, men hun var generalt meget stærk, og den anden var svag.
"Lad nu bare være"
Hendes stemme var træt, hun orkede ikke at binde den anden.
"Jeg har lige givet dig en chance for ikke at blive bundet, for at kunne have en rolig dag, men du vil bare spilde dine chancer."
Stadig var hendes stemme bare træt, ingen belærende tone var afslappende nok til at kunne bruges, ingen ting andre end bare at sige det kunne bruges.
Zach
Admin

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   Søn sep 30, 2007 4:11 pm

Rana gav slip på træet muggent og rev hånden fri igen forbannede vampyr.
"fint jeg skal nok få en rolig dag" sagde Rana surt og rejste sig op. Hun kunne ikke have en rolig dag inde i et mørt lokale sammen med en vampyr det var jo ikke noget der beroligede hende.
Rana gik hen imod døren og tog nøglen frem igen, hun kunne lige så godt gøre det på den nemme nåde, bare gå den vampyr var vel alligevel for træt til at gøre noget ved hun åbnede døren.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Endnu en dag   

Endnu en dag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3